zondag 24 oktober 2010

Welkom

Hallo allemaal!

Welkom op onze blog!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Meinou en Rick,

    Wat een kek blog, zo kunnen we live volgen hoe jullie de wereld verbeteren tebeginnen in Suriname. Erg benieuwd!
    Janke en ik weten al wat het betekent om in de hitte te werken, dus niet!
    Maar om je te ontspannen is het prima! Dus om Bert en Ernie te citeren: Maak er wat van, maak er wat van!
    Groetjes van Janke en Sybren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Rick en Minou,
    Jullie gaan nu je laatste week van voorbereidingen in voor vertrek naar Moengo voor het project in Pelgrimkondre. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Meinou,
    Sorry. Ik heb je naam verkeerd geschreven, komt volgens mij door de zondagochtend. Veel succes met de voorbereidingen voor Moengo, Suriname, samen met Rick.
    De videobeelden van de sportdag in Pelgrimkondre had ik niet eerder gezien. Ik verheug me op toekomstige videobeelden die jullie ook gaan maken voor plaatsing jullie weblog en misschien op Youtube.

    Groetjes, Rudi.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers